KOMUNIKACE S MÉDII

Média jako úžasný manipulátor dnešní doby nemusí být váš nepřítel. Zvládnutí komunikace právě s těmito „žraloky“ trhů uvede vás i vaši firmu či instituci do světla dle vaši libosti.

Obsah:

  • základy komunikace s médii,
  • kdy přijmout žádost o rozhovor,
  • základní pravidla vedení rozhovoru pro různá média a jejich odlišnosti,
  • příprava na rozhovor,
  • jaký manažer/jaká firma je zajímavá pro média (zejména ČT),
  • co se od nich očekává,
  • zkušenosti z práce v živém vysílání,
  • praktické rady a doporučení,
  • praktická ukázka rozhovoru ve studiu,
  • technika a taktika vedení rozhovorů,
  • živé vysílání, zásady vystupování před kamerou,
  • jak zvládnout nervozitu,
  • neverbální složky projevu v televizním vysílání,
  • domluvené interview versus nečekaná otázka.


Cíle:

  • základy komunikace s médii,
  • lepší orientaci v komunikaci s médii,
  • pochopení pravidel jejich fungování, stylu, motivace a způsobů práce,
  • praktické rady jak se připravit na rozhovor v médiích a jak vystupovat profesionálně.

uživatelský obsah - vždy jako poslední článek!!!

Kontakt

Napište nám

Facebook

KMA Trade s.r.o.

Školící a poradenská společnost

Jednatel firmy: Mgr. Pavel Pavlas

Družební 269/2D
779 00 Olomouc-Nové Sady

IČ: 25850911
DIČ: CZ25850911

Tel.: +420 602 739 684
E-mail: kma@kmatrade.cz
Jméno:
Email:
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel sedm a devět 
Zpráva:
Odesláním formuláře prohlašuji, že beru na vědomí zpracování osobních údajů (Informační povinnost vůči objednateli v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob).