ŘEŠENÍ KONFLIKTŮ A VYJEDNÁVÁNÍ

Oddělení emocionálního obalu od věcného jádra je rozdíl mezi problémem a sporem. Možnost naučit se využívat rozdíly vyjednávaní a dialogu při dosahování efektivní komunikace je nedělitelnou součástí každé firmy. Díky konfliktům, které neustále narušují rovnováhu systému se posouváme vpřed. Bez konfliktu by nevznikl život, a tak berme každý konflikt jako výzvu, že ho dokážeme proměnit v naši inspiraci.


Obsah:

  • proč vznikají konflikty, typy a rozdělení konfliktů,
  • komunikace v konfliktních situacích,
  • 5 základních strategií zvládání konfliktních situací,
  • výhody a nevýhody užití jednotlivých strategií,
  • emoční sféra jako podstatný faktor zvládání vypjatých situací,
  • neverbální aspekty v konfrontačních situacích,
  • slovní strategie,
  • umění účinné a pohotové argumentace,
  • autodiagnostika, individuální tendence při řešení konfliktů,
  • přínosy a negativní aspekty konfliktů,
  • dopad konfliktů na psychický stav,
  • týmová kooperace, role v týmu a řešení konfliktů.


Cíle:

Informovat účastníky o základních strategiích řešení konfliktních situací a diagnostikovat jejich individuální tendence při vystavení konfliktu. Analyzovat vhodnost jednotlivých strategií ve specifických konfliktních situacích, nácvik optimální komunikační reakce.

uživatelský obsah - vždy jako poslední článek!!!

Kontakt

Napište nám

Facebook

KMA Trade s.r.o.

Školící a poradenská společnost

Jednatel firmy: Mgr. Pavel Pavlas

Družební 269/2D
779 00 Olomouc-Nové Sady

IČ: 25850911
DIČ: CZ25850911

Tel.: +420 602 739 684
E-mail: kma@kmatrade.cz
Jméno:
Email:
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel jedna a pět 
Zpráva:
Odesláním formuláře prohlašuji, že beru na vědomí zpracování osobních údajů (Informační povinnost vůči objednateli v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob).