UMĚNÍ JEDNAT S LIDMI

Zvládnutí téhle problematiky vám zajistí výjimečnou výchozí pozici pro všechny vaše jednání. Schopnost rozeznat v prvních minutách či sekundách který z komunikačních stylů si vybrat zabezpečí vaši rovnováhu a klid při pracovních i osobních setkáních. Aktivní nasloucháni jako jedna z nejdůležitějších technik komunikace se postará o vaši nepostradatelnost na poli vyjednávačů.


Obsah:

  • komunikace, podstata komunikace,
  • základní formy komunikace,
  • komunikační diagnostika,
  • umění jednat,
  • jak s lidmi hovořit,
  • jak s lidmi souhlasit,
  • jak správně naslouchat
  • komunikační bariéry,
  • transakční analýza,
  • komunikační desatero,
  • jak efektivně komunikovat s lidmi.

Cíle:

  • základy komunikace,
  • vědomě používat techniky aktivního naslouchání,
  • jak být dobrým a pozorným posluchačem,
  • jak prolamovat bariéry v komunikaci,
  • jak umět pochválit druhé i přijmout pochvalu od druhých,
  • jak dodržet zásady zpětné vazby,
  • nacvičit si účinné způsoby předávání informací, instrukcí a zadávání úkolů.

uživatelský obsah - vždy jako poslední článek!!!

Kontakt

Napište nám

Facebook

KMA Trade s.r.o.

Školící a poradenská společnost

Jednatel firmy: Mgr. Pavel Pavlas

Družební 269/2D
779 00 Olomouc-Nové Sady

IČ: 25850911
DIČ: CZ25850911

Tel.: +420 602 739 684
E-mail: kma@kmatrade.cz
Jméno:
Email:
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel devět a šest 
Zpráva:
Odesláním formuláře prohlašuji, že beru na vědomí zpracování osobních údajů (Informační povinnost vůči objednateli v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob).