Zpětná vazba

V dnešní turbulentní a rychlé době změny by mělo být samozřejmostí umět dávat a přijímat zpětnou vazbu. Schopnost dávat a přijímat zpětnou vazbu vyžaduje zralou osobnost, která se vyzná v interpersonální a intrapersonální inteligenci.

Cíl:
Dosáhnou co nejefektivnějších výsledků u přijímaní a podávání zpětné vazby. Naučit účastníky hluboce se zamýšlet nad významem verbální a neverbální komunikace. Možnosti ujasnění osobního komunikačního stylu a jeho plná interpretace v dialogu.

Obsah:

  • transakční analýza,
  • interpersonální inteligence,
  • intrapersonální inteligence,
  • popis osobnosti,
  • komunikační styly,
  • komunikační desatero,
  • pravidla dávání zpětné vazby,
  • pravidla přijímaní zpětní vazby,
  • asertivní dovednosti v podávání zpětní vazby,
  • konstruktivní kritika.


Metody školení:

  • vedení individuální a skupinové práce účastníků,
  • výklad,
  • analýza situace týmu i jednotlivců,
  • diskuze, testy,
  • rozbor videozáznamů.

uživatelský obsah - vždy jako poslední článek!!!

Kontakt

Napište nám

Facebook

KMA Trade s.r.o.

Školící a poradenská společnost

Jednatel firmy: Mgr. Pavel Pavlas

Družební 269/2D
779 00 Olomouc-Nové Sady

IČ: 25850911
DIČ: CZ25850911

Tel.: +420 602 739 684
E-mail: kma@kmatrade.cz
Jméno:
Email:
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel devatenáct a tři 
Zpráva:
Odesláním formuláře prohlašuji, že beru na vědomí zpracování osobních údajů (Informační povinnost vůči objednateli v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob).